2011 m. sausio 26 d., trečiadienis

Didelis darbelis

Pabaigiau didelį nėrinį. Pats ilgiausias 220 cm nėrinys paklodės šonui. Išplautas, pastandintas, paruoštas prisiuvimui. Komplektan dar nunėriau pagalvių insiuvus (ilgis 50 cm). Man patinka toks darbelis ir nerti smagu, ir prisiuvus gražu. Nėriniai puošia namus, suteikia šilumos.

3 komentarai:

  1. Na. tokiam neriniui zodis "darbelis" tikrai netinka :P Laaabai grazu, megstu tokius motyvus su lino audiniu - dvelkia senove ir naturalumu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai garžu,aš irgi dievinu tokius dalykus,svajoju sau patalynę susiruošt,bet vis laiko stoka..

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laba diena noreciau kad man padetumet, nerandu rastu :(, kad butu susije su lietuviu tautiniais neriniais, kuriame namus ir noriu nerti kaip senoveje budavo ant langu uzuolaideles nertos, gal tokio tipo juostos tam tiktu? tik be schemos neiseitu man atkurti rasto. gal galit man padeti?

    AtsakytiPanaikinti